Torsdag!

Ber om ursäkt för dålig uppdatering denna vecka!! Har inte riktigt hunnit hitta "bloggformen" igen efter helgen...
 
Gårdagens ridpass stod ju Emilia för, och vad jag vet så gick det kalasbra. =) Jag tjuvkikade lite på när de travade/galopperade runt med Yoghurt i hälarna. Dom är verkligen kompisar, både ponnysarna och brudarna. <3
 
Klickade en liten bild igår också:
 
Tyvärr hade vi glömt svanskappan hemma, så vi fick burna upp och hämta den. Då gick det bättre. =)
 
Idag är Dumle mitt mystroll, få se om det kanske blir en skogstur??

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vilket tjusigt ekipage ^^

sv: Hahah! Det är mina Mimmi-Pigg vantar x)

2012-10-11 @ 21:46:55
URL: http://svartkanin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Besokstoppen