Dagens ridpass!!

Hemkommen från stallet, och det gick bara fint för Dumle och Emilia på deras första ridlektion.
De rider i en jättebra grupp, med 4 andra b-ponnyer och duktiga små tjejer, och jag hoppas och tror att det kommer att ge dem jättemycket innan terminen är slut!
 
Idag hade dom lite "mjukstart", så fröken Åse skulle få en chans att se alla "in action". De red lite tempoväxlingar, lite ställa böja, uppridningar på meddellinjen och galopp på volt. Dumle och Emilia var jätteduktiga, men Dumle blev lite småtrött mot slutet.
Lite halvtaskiga bilder som jag klickade med min mobilkamera mot slutet av ridpasset:
 
 
Håller även på att ladda upp några filmsnuttar på UT, men dem tänkte jag sätta på tidsinställt till morgondagen, så ni får kika in igen imorgon för mera "Dumle in action"! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Besokstoppen