21/8 2011

Så var dagen avklarad, och den blev riktigt bra!

Barnkalas stod på agendan idag, och Dumle tog med sig en kompis - Tjalle. Glada i hågen styrde vi stegen mot bodsvedjan, där 13 kalasande barn väntade spänt på en överraskning.
Nu var det ju inte alla som ville rida, men titta och klappa gick an för de flesta. Både Dumle och Tjalle uppförde sig, om man bortser från en mindre incident där Tjalle tyckte sig se ett läskigt monster på andra sidan häcken och tog ett lite stort steg åt sidan, men det är ju sånt som händer. Inga olyckor, bara glada barn och ivriga pållar.

Dumle tyckte nog det var trevligt med alla barnen, men han blev lite rastlös och störig när han behövde stå stilla. Tror väl jag det, han hade nog helst velat gå fram och titta lite närmare på barnen, eller kanske hoppa studsmatta??

När alla barnen ridit klart fick Dumle och Tjalle med sig en påse äpplen hem. Mums, sa pojkarna.

Tusen tack till Felicia och Elina för hjälpen idag.


Har tyvärr inga bilder från kalaset, utan idag får ni en bild på ett annat barn och Världens Bästa Pownie, taget för nästan exakt ett år sedan.
Ska se om jag kan få tag i lite foton senre, så ska ni få se. =)


Kommentarer
Postat av: Jasmin

Hejsan kolla gärna in min blogg, läs några inlägg, kommentera något, fråga vad du vill på blogresponse jag svarar på alla frågor. Vem vet du kanske gillar min blogg?

Annars hur mår du ? :)

2011-08-22 @ 22:47:00
URL: http://jaasses.webblogg.se/
Postat av: Erika

aww vad söt Dumle är! :D

2011-08-24 @ 15:37:37
URL: http://hoppppryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Besokstoppen