Duktiga Dammie. <3

Här kommer då kvällens utlovade inlägg.
Idag har Dumle varit sällskapsponny för hela slanten! För det första har han stått inne som sällskap till Tjalle, som har ajaj i ett ben och inte får gå ut.
Sen har han eskorterat Bobbo, 2 år, ner till ridklubben och tillbaka.

Bägge uppdragen skötte han perfekt! Bobbo var lite stökig, men Dumle stod helt snällt och lugnt och blev både slickad på och nypt av den lilla krabaten. Han har verkligen en ängels tålamod, när det verkligen gäller!!

Jag är så stolt över min lilla kille. Han är inte gammal, men så otroligt klok, snäll och tålmodig.

Tyvärr måste jag göra er besvikna - Det blidde ingen Film. Eller jo, en snutt som blev alldeles för mörk, innan det tog slut batteri i mobilen. Attan pannkaka, måste lära mig att spara på strömmen tror jag.
Det får bli en annan dag. Men en bild från idag ska ni få iallafall:

Världens Bästa Pownie chillar i stallgången medan matte mockar boxen. Älskade Du... <3

Glöm inte att kika in imorrn. Då är det Nyårsafton, och dags att summera Dumles År 2011!! Missa inte det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Besokstoppen