Usch då...

Vad jag ligger på latsidan med bloggandet just nu känner jag. men det blir så när det är hårt och halt ute - Ponnyn vilar och man har inget att skriva om, helt enkelt.
Men till helgen blir det nog andra bullar. Det ska visst komma mer SNÖ, och när det kommer mer SNÖ lovar jag er en stor bildbomb på Världens Bästa Pownie! <3
Fatta så himla besviken jag kommer att bli om det inte kommer nå mer snö i helgen. ;-(
Vi ska iallafall ta oss ut och försöka hita på någonting. Vi kan ju alltid vara i ridhuset.

Jag hade morgon i stallet imorse, passade på att pussa lite extra på Dumle medan jag jhade chansen. Annars vill han bara vra med Fia, eller äta mat. Tråk-måns. <3
Idag har Felicia ridit Dumle. De gick ner till ridhuset och busade. Trevligt!


Känns som att mina bild-repriser börjr bli uttjatade, men vad tusan ska man göra då, när man vill visa dem gång på gång, för att motivet är Världens Vackraste??
Har ni förresten några önskemål om vad ni vill se för bilder?? Hoppbilder, dressyrbilder, failbilder, busbilder?? Kommentera isf. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Besokstoppen