2/11 2011

Idag gjorde vi stallet på morgonen, Hedda och jag. Dumle hade ändå vilodag efter lektionen igår, och vi hade morgon i stallet. Skönt att få det bortgjort.

Medan jag fyllde vatten på morgonen passade jag på att fota lite. Försökte få Fia och Dumle att se lite kära ut, men eftersom de var mitt uppe i frukosten var Fia jättegrinig och ville inte alls leka fotomodell, speciellt inte tillsammans med Dumle. Slipp då!


Några fiiiina mobilbilder på Världens Bästa Pownie.
Vidhåller ff att det är kameran det är fel på, och inte fotografen. Den är sämst.
Tur att motivet är så fint. <3

Imorrn ska han också få vila, och på Fredag ska jag och Dumle ut och busa i skogen. Kul!


Kommentarer
Postat av: FIA

Är det inte typiskt, när man vill fota hästarna kan de aldrig vara modeller... Antingen sura eller övernyfikna och har helst mulen i objektivet på kameran.. xD



Läs gärna mitt inlägg om "Jantelagen i stallet - du ska inte tro att du är något" och dela med dig av dina åsikter!

http://fiaalbertsson.spotlife.se/2011/11/01/jantelagen-i-stallet/#respond



// FIA

www.fiaalbertsson.spotlife.se

2011-11-03 @ 12:21:09
URL: http://www.fiaalbertsson.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Besokstoppen