Då är vi på gång igen! :-D

Kajza återkommer till stan imorron bitti, och därmed är bloggpausen slut. Jag tjuvstartar lite såhär på kvällskvisten. ;-P
.
Dumles vecka har varit lugn. Kajza for på Tisag kväll, och Dumle har haft Barnvakt. Anna och Emilia skötte om honom onsdag, och Emilia red honom på sin ridlektion. Lite bomarbete, och han hade skött sig perfekt, som alltid.
Torsdag var han Maria och Rebeccas bästis, de mockade, pysslade, ryktade bort några kg vinterpäls och red en sväng. Nöjd ponny och nöjda barnvakter! :-D
Idag var han min kompis, men har vilat pga att jag haft så mkt annat att stå i. MEN, nu är jag ledig ett tag framöver, och jag hoppas jag kan rida MYCKET på min Dumle-ponny! :-D
.
Nu är det ju bara en Månad kvar till ......... gissa vad??
.
.
Just det! Dumles Tävlingsdebut PÅ RIKTIGT!!! Så nu är det slut på semestern, och dags att börja tagga! Han är ju i rätt bra kondition ändå, bjudningen är bättre än vad den var i vintras, så nu är det bara träna program med Rebecca som gäller! :-D
Kan också tillägga att just nu ser det ut som om Dumle är enda B-ponnyn i sina klasser. Lite trist, men gör ingenting.
.
Sötisarna på programridningen.
.
Tränar...:-)
.
Som sagt, Kajza kommer hem imorron, och jag antar att hon vill rida då... På Söndag ska han återigen vara kompis med Maria och Rebecca, på ridlekislektionen på ridklubben.
.
Over and Out! //Hedda
.

Kommentarer
Postat av: Maria

De har säkert haft en toppendag ute i hagen i solskenet idag, så imorgon har han säkert krut under de små hovarna. :P

2012-04-14 @ 00:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Besokstoppen