Litet inlägg innan sängen...

*haha* Okaaay, jag skrev tidigare idag att det inte skulle bli så bra update idag, men nu tycker jag ändå att jag hunnit skriva både 3 och 4 inlägg.
Beror på att jag är så himla bloggsugen just nu. Statistiken är HÖG, och ni är så bra på att kommentera! *YäY*
Så då måste man ju skriva lite, så ni har någonting att läsa.
.
På tal om att skriva många inlägg, så är detta, för att vara exakt, inlägg nr 376 här i Dumles Dagbok.
Jisses, tycker inte alls jag skriver ofta!
.
Jag och Älsklingen på Juldagen. <3
.
Till veckan däremot, så blir det nog inte så mycket uppdatering... Jag åker nämligen bort på tisdag kväll, och kommer hem först Lördag morgon. Och Hedda jobbar stor del av veckan.
Så Dumle ska ha hästvakt, bland annat så ska "ponnymamman Anna" och hennes dotter Emilia ha honom på Onsdag...
Så vi får se hur det blir, kanske tar vi en liten bloggpaus tills jag är tillbaka i stan, eller också kanske Hedda får klämma in ett inlägg här och där.
Vi får se, helt enkelt. <3
.
Men nu blir det sängen, upp tidigt och släppa ut <3 imorrn!
.

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag tycker presentationen om Dumle här på sidan är hur charmig som helst, ville bara säga det ^^,



Ha en fortsatt fin kväll :)

2012-04-08 @ 00:25:26
URL: http://juliaeldh.se
Postat av: Tussie

Sv: Bra :)

2012-04-08 @ 07:20:34
URL: http://londonryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Besokstoppen