Min fina lilla pownie. <3

Sådärja, nu är dagens äventyr avklarade.
Ridit en pigg pownie till klinken, fått ett mätintyg som det står 108 cm på, och ridit hem på samma pigga och fina pownie.
B-ponny är han iallafall, vilket nog ingen kan tvivla på. Nu behöver han inte mätas igen förrän 2015. *puh*
.
Jag har verkligen världens coolaste, snällaste och stadigaste ponny!
Han har bara varit på möbelindsrakan 2-3 gånger, aldrig någonsin varit på travet och kliniken förrän idag.
Blåst, travhästar, skyltar och bilar bekom honom inte det minsta, han travade på hur snällt som helst hela vägen, som om alla de där störningsmomenten aldrig existerat.
Väl inne på klinken såg han sig omkring och undrade nog vart han var, men tog det annars med ro.
Fina, älskade Dumle!
Inga bilder från idag, tyvärr, men ni får en arkivbild:
Jag och min älskade lilla Dumle-Bus.
.
Imorrn blir det bus i skogen, om det inte tinat alldeles för mycket, för då blir det lite för halt.
Våren börjar närma sig, jag känner det!! <3

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, vad duktig han är, finaste Dumle och vi är glada att höra att han är "på hovarna" igen. :)

2012-02-21 @ 21:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Besokstoppen