Usch...

Usch, usch, usch, vad jag är nervös...
Lördagen närmar sig med stormsteg... Okay, det är bara en programridning, bara på "låtsas", på skojj... Inget blodigt allvar alls...
Men ändå... Det är det största som Dumle gör under hela sitt liv. Han ska visa upp sig och Beckis på en dressyrbana. Visa upp det som vi har tränat på i flera veckor nu...
Men jag tror inte jag behöver vara nervös. Jag tror att han kommer glänsa. Att han kommer att vara finare än finast.
Han kommer att överträffa sig själv. Som han alltid gör.
Min vackra skatt. <3
Sötste ekipaget i hela Världen. <3
Nu ska jag gå och lägga mig. Upp tidigt imorrn och släppa ut hästarna. Och pussa lite på min Älsklings-Dammie. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Besokstoppen