Det gick ju bra...

Som rubriken skvallrar om, så gick det ju bra i stallet idag. Eller, egentkigen var det väl dit och hem som var problemet, eftersom regnet öst ner heeeela dagen.

Tro det eller ej, men jag klarade mig från att bli blöt!!
När jag kom till stallet kunda jag först konstatera att alla redan var intagna. Våra härliga stall-kompisar hade mockat och fixat maten åt Lilla D, så det enda jag behövde göra var faktiskt att hämta kvällshö åt honom, samt fodra alla hästar.

Medan jag var i stallet började det regna igen, men efter en stund så slutade det, och solen tittade fram.
Nu håller vi tummarna för att de fula molnen svävar bort, och att vi får sol och bra väder imorrn!!

Dumle hjälper mig att mocka bajs...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Besokstoppen