Dumle - Det bästa jag har! <3

Som ni läste i rubriken så tillägnas detta inlägg bloggens huvudkaraktär - Dumle, Världens Bästa Pownie!
Och texten som följer här nedan är BARA skryt. <3

Jag tänker på det ibland, vilken tur vi hade som dels fick nys om Dumle-annonsen, och dels att vi fick köpa honom av världens bästa Malin!! (Det fanns fler spekulanter på honom, men hon höll honom åt oss tills vi kunde komma ner och träffa dem...)
han hade kunnat vara hur vild och galen och komplicerad som helst, med tanke på hur lite hanterad och hur skygg han var när han kom till Malin. (Som jag har fått det berättat för mig)
Han hade kunnat testa gränserna mycket mer än vad han gör, och vi hade absolut inte förväntat oss att han skulle vara så lätt och lyhörd att jobba med.



Älskade Dumle.
Du berikar mitt liv något enormt, bara genom att finnas till och vara DU! Den kärvänligaste och bästa lilla ponny-pojke som finns på denna jord.
Bara att tä'nka på dig gör mig glad. Och jag är så otroligt stolt över att få vara din matte. <3
Jag älskar dig Dumle! <3

Jag och min älskling förra sommaren. <3

 

Kommentarer
Postat av: Maria

Dumle! <3

2012-07-13 @ 08:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Besokstoppen