Fredag

Kom hem ganska sent igår, därav den dåliga uppdateringen...Fick rapport ifrån Emmy, som hade Dumle på barnridningen igår, om att han hade skött sig jättebra hela tiden.
Inte för att jag trodde att han skulle uppföra sig illa, men man vet ju aldrig hur han kommer reagera när det blir nya saker.

Jag var och släppte ut dem imorse, och Lilla D verkade inte speciellt trött efter att ha gått i några timmar under gårdagen. Tvärtom tror jag att det är ett bra sätt för honom att börja jobba igen efter någon veckas vila.
Han går ju barnridning idag också, men imorrn får han vila, och sen barnridning igen på söndag.
 
Emmy och Dumle på väg till barnridningen. <3


Kommentarer
Postat av: MAJA - retardriders

Har lagt upp filmer från dagens tävling i Udden, debut i 1.15 med min 5 åring.:D Kolla gärna in!

http://retardriders.blogg.se/2012/july/tavlingsresultat-superhelgen.html

2012-07-20 @ 22:22:36
URL: http://retardriders.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Besokstoppen