Fredagkväll

Nu är det Fredagkväll, mina vänner, och jag har SJUKT TRÅKIGT!!

Spenderat ungefär hela dagen med mina fina fyrbenta kompisar - Först varit och sett till ridskolans små änglar, så dom har det bra på semestern, och sen har jag varit lite kreativ tillsammans med Dumle. <3

Överväger faktiskt för en sekund att åka ännu en sväng till min Dumle-pownie, och ha lite fredagsmys med honom... Men tror ändå att jag låter bli det, eftersom dom säkert är intagna och nattade vid det här laget.
Tråkigt, men de måste ju få vara ifred och sova, right??

Helgen kommer bli arbetssam för Dumle... Tänkte försöka rida lite bommar och småskutta med honom imorrn, och på söndag blir det uteritt, med lite TEMPO!! Hoppas på att min plan håller, och att vi har vädret med oss.


Älskade vän, så fin du är... <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Besokstoppen