Hmmm...

Tänkte försöka mig på att mobilblogga, men fick ge upp. Största nackdelen med Blogg.se är att det funkar dåligt att blogga från Android-telefon... ;-/ Det går ju, men inläggen blir ju si sådär, eftersom det inte går att göra radbyten, och funkar as-dåligt att lägga in fler än en bild.

Så då får man väl leta upp en dator och sitta inne och mögla, fast vädret är ganska toppen utomhus. Får ta det snabbt då... ;-P
 

Ska alldeles strax iväg till min kära lilla pownie. Först iväg en sväng och se till så att ridskolehästarna har det bra på semestern, så kan jag sedan ägna resten av kvällen åt min älskade Pownie-skrutt. <3

Vi hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Besokstoppen