Onsdag!

Gårdagens Statistik var AWESOME. Det tackar och bockar vi för. <3
 
Idag ska Dumle få jobba ganska ordentligt. På förmiddagen skulle ev Ulli låna honom till sin dotter Meja, så hon skulle få rida en sväng, och senare idag ska Hedda tömköra honom, med lite hjälp från Lisa. det var ett tag sen sist, så då kan det vara bra om man är två, som kan, själv är jag lagom världelös på tömkörning... ;-P
 
Ska dock se om jag kanske hinner med och fota/filma lite, kan ju vara kul att se...
 
Och imorgon ska Rebecca komma och träna med Dumle, för Sara. Det ska bli jättespännande, därifrån lovar jag er lite bilder, och ev en liten filmsnutt.
 

Kommentarer
Postat av: Emma Lannebrink

Hej! Jag skulle gärna vilja höra just DIN åsikt, ang min blogg. Hur du tycker den verkar, hur designen är, innehållet etc. :) Kom ihåg, inga åsikter är dumma! Men använd ett acceptabelt språk :)
kram!

2012-07-25 @ 15:48:01
URL: http://adhdochfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Besokstoppen