Tisdag!!

Ursäkta min taskiga uppdatering under gårdagen!! jag hade riktigt fullt upp hela dagen, var inte riktigt förberedd på det, så jag hann inte förbereda några tidsinställda...

I Söndags var det ju kaninhoppning, och eftersom vi har ganska många hästtjejer i våran klubb, så har vi oftast lite hästprylar på vårat prisbord.
Min fina lilla Dida var jätteduktig, och hoppade hem en ny grimma åt Dumle. Han behöver ju egentligen inga fler grimmor, men den här är verkligen jättefin. En LILA Claridge House, med mjuka nos och nackstycken, och med en fin Lena Furberg-häst på nosen. BILDER KOMMER på den.

Idag är det varmt - Härligt!!
Dumle vilar fortfarande, men imorrn ska Julia rida honom en sväng. Torsdag, fredag och söndag denna vecka är han utlånad till ridklubbens ungdomssektion, som ska ha med honom på barnridning. Kan bli intressant, eftersom han aldrig varit på barnridning tidigare. <3

Finaste. <3
Skriver mer senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Besokstoppen