YäY

Jag orkade upp imorse, om det var någon som undrade. ;-P
Det gick bara bra med morgonen, alla hästar gick ordentligt på alla 4 och hade inte speciellt bråttom ut.

Sen när jag kom hem, däremot, så lyckades jag gå och lägga mig igen, och somna om, utan att ställa väckrklockan. Så jag har sovit fram tills nu, vddå gå miste om hela dagen??

Väntar spänt på att få höra några resultat från hopptävlingen som Fia och Burre varit på idag.

Ska äta ngt, fixa lite till kaninerna, och sen iväg och hitta på något kul med Dumle.

Skriver mer senare.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Otroligt söt ponny! :)

Svar: Tack. =)
Dumle

2012-07-06 @ 16:16:36
URL: http://teamnyrk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Besokstoppen