Dagens...

Kunde inte bestämma mig för om jag skulle skriva "Dagens Ridpass" eller "Dagens Slö-pass" som rubrik, så det blev en "Dagens..." helt enkelt.
Ridit första "slö-passet" för iår på min Dumle-pownie. Målet var endast att han skulle få röra på sig, skritt + lite trav.
Red barbacka. Skrittade efter vägen en bit och sen tillbaka. Skritt + lite trav på volten, och sen rode vi oss med att "klättra" lite uppför lilla backen som går ner mot hagarna. Var ute max en halvtimma, och det kändes ändå som ett ganska lagom pass.
.
Nu är jag supertaggad inför morgondagens HOPPTRÄNING!!! Ska bli superkul, även om vi bara ska "småskutta" lite. Hoppas på mycket bom-arbete iallafall, och att vi kan få lite tips på hur vi kan jobba när vi är själva.
15.45 rider vi, i samma grupp som Pluto och Rex. *YäY*
.
Den vackraste ponnyn av alla. Min älskade Lilla D. <3
.

Kommentarer
Postat av: RebeccaV-allroundhasten

Hej, du ville ha lite feedback på din blogg! :-)



Designen är enormt söt, headern är to die for!



innehållet är också bra, hade gärna sett lite åsiktsinlägg och tips, hiss/diss :)



Bilder finns det gott om vilket är bra, tänk bara på att inte publicera förmånga bilder i ett inlägg då man gärna hoppar över flra bilder!



Överlag, en jättesöt och trevlig blogg!



Kram på dig1

2012-03-16 @ 21:07:03
URL: http://allroundhasten.blogg.se/
Postat av: M_N Melinda

vilken sötnos! :D skönt med lite slöpass då o då

2012-03-16 @ 22:21:15
URL: http://munderstreckn.blogg.se/
Postat av: Maria

Och som vanligt så är han så söt att man smälter... <3

2012-03-16 @ 22:36:18
Postat av: Tilda

Sv; Tack du!

2012-03-17 @ 10:03:13
URL: http://frihetsdressyr.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag tror att vi försöker komma och titta idag! :) Längtar ju efter att få se världens sötaste ponny live. <3

2012-03-17 @ 12:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Besokstoppen