God Natt!

Fick ett meddelande av Matilda, om att Dumle skött sig exemplariskt idag när de red! Han hade varit lagom pigg, och jättefin. Älsklingen! <3
.
Blogg-renoveringen som jag utlovade tidigare kommer få vänta någon vecka, eftersom jag helt enkelt inte har tid med den just nu. Men den som finns nu är ju inte fy skam den heller, så det gör väl inget?
.
Imorgon så har Dumle vilodag, eftersom både jag och Hedda jobbar. Men vi har morgonfodring och utsläpp, så då tänkte jag ta lite fina hagbilder på mitt <3. Så kika in här ändå, vettja.
.
Bäst att man går och kryper i säng nu, så man orkar upp imorrn.
Sov gott allihopa!

Kommentarer
Postat av: Ellinor Essen

SV: Tack! Din är också fin! :)

2012-03-22 @ 08:58:13
URL: http://rwl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Besokstoppen