Hopp-klipp!

Här kommer filmsnuttarna som jag tog idag på Dumle och Hedda när dom hoppade.
Såhär såg det ut första rundan:
Som ni ser så var han liiite fundersam, försökte terycka in ett extra galoppsprång emellan.
.
Fortsättning:
.
Som ni ser så blir han säkrare och säkrare för varje gång.
Lägg också märke till att han faktiskt byter galopp över hindret. Duktig!!
Sista rundan var han riktigt fin, hade bjudning, bra tempo, och hoppade jättetrevligt!
.
Älskade, duktiga Dumle-pownien, som lär sig så fort!!
Vi har bestämt att han ska få hoppa en gång till i veckan, förmodligen till helgen. Bäst att smida medan järnet är varmt, eller hur?? <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

SV: Tack så mycket att du slängde in en kommenta på min blogg :) Så då tänkte jag att jag kan göra detsamma för dig. Super gullig ponny. <3

2012-03-21 @ 20:42:59
URL: http://silverviril.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Besokstoppen