Statistik...

Jag brukar inte vara så fascinerad över statistiken.
Skriver ju mest här för min egen skull, och för att det kanske finns nån annan där ute i vårt avlånga land som är lite intresserad av vad våran lilla Dumle-pownie pysslar med...
.
Under Januari månad var statistiken "jättebra" jag var jättenöjd med att ha 200+ unika läsare per dag. Nån dag hade vi till och med över 300 läsare.
Ungefär där har det hållit sig under hela februari, fram tills början av förra veckan, då jag loggade in och fick en smärre chock över att ha haft 579 unika besökare dagen före.
.
Sedan dess har kurvan gått uppåt, och igår gick vi över 1000-strecket. 1014 läsare, närmare bestämt. Otroligt kul, måste jag säga.
Sen hittade jag även Dumles Dagbok som nr 16 på listan "mest besökta" i familje-kategorin. (Vad den nu gör där av alla ställen...)
(Klicka för större bild)
.
Och just nu, när jag loggade in och skulle skriva detta inlägg, såg statistiken ut såhär:
(Klicka för större bild)
.
Oerhört trevligt att skriva just nu, eftersom det faktiskt är någon som läser.
Däremot saknar jag era kommentarer, så det får ni hemskt gärna bli bättre på.
.
Nog med statistik-snack. Detta är ju trots allt Dumles Dagbok, som handlar om Små och Stora Händelser i Dumles Liv.
Vill iallafall, med detta inlägg, tcka för att ni tar er tid och kikar in. Tack!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Häftigt! :)

Själv har man bara ca 60 pär dag...

2012-03-02 @ 12:10:20
URL: http://svartkanin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Besokstoppen