Vila!

Som rukbriken säger har lilla D haft vila idag... det är så jävkla crappigt underlag ute, så halkar man inte och slår ihjäl sig så snubblar man väl på nån fastfrusen isklump på gatan. J***a vinter!!!!! :-(
Idag har Dumle haft täcke i hagen för första gången på evigheter. Vädret har ju varit på topp den senaste tiden så han har fått vara naken. Han var så jäkla varm när han fick komma in, så nu slänger vi nog täcket tror jag... måste bara rådgöra med syrrorna. 
Han har ju päls ffs, även om han är klippt en gång så har den juh vuxit ut igen. Dessutom är täcket inget att spara på, eftersom Gromit ju varit så himla snäll med det. ;-P
.
Satt och funderade på om jag skulle knåpa ihop en presentation åt er, om nån av Dumles stallkompisar eller nån annan rolig kompis som Dumle har.
Kommentera gärna om vad ni vill ha för presentation!
.
Dessutom håller jag på att försöka få till en gästbloggning från en mycket speciell person, som är involverad mer eller mindre i Dumles vardag och träning. Om jag lyckas så kommer det inlägget ut under veckan. - Men mer om det senare, när det är klart! :-D
Dumle (och jag) vill ha SOMMAR OCH SOL!!!
//Hedda

Kommentarer
Postat av: RebeccaV-allroundhasten

sv: Ingen fara! :)

2012-03-19 @ 21:19:25
URL: http://allroundhasten.blogg.se/
Postat av: Agnes - Stalltjej.se

Gud så söt han är! :D

2012-03-20 @ 16:14:32
URL: http://www.stalltjej.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Besokstoppen