Oh nooo!!

*haha* Oh noooooo, Jag tror jag har blivit en curling-matte till Dumle!!!

Malin ägeer ju också Dumle, lika mycket som mig och Hedda. Men hon har inte funnits tillgänglig på ett tag, pga att hon har en suspekt åkomma på vänsterbenet och har haft stallförbud. men nu är hon på väg tillbaka igen.
Iallafall, så är det hon och hennes kompis Linda som har jobbat mest på körningen, de har hjälpts åt att köra in honom och varit ute på en tur här och där.

Nu var det ett tag sedan sist dom var ute och körde, och igår kväll ringde Malin mig och sa att hon ville ta ut honom och köra en sväng nästa onsdag.

Min första tanke var "Okay, det blir väl bra", men sen kom jag på vad som händer nästa vecka!
Dumles Tävlingsdebut!!
Så det blev ett ganska skarpt nej. Dels så har vi redan gjort upp vad hans aktiviteter ska vara nästa vecka, dels så är han inte körd på nästan ett år.
Tänk om det händer något???
Inte äventyra tävlingsdebuten!!!!!!!!!!!!!
Dumle med sin röda vagn... <3

Så hon får vänta med körningen till veckan efter!!
Curling-matte, I know. <3




Kommentarer
Postat av: Msilverplats

Vad blir det för tävling då ? :)



Kram

2012-05-03 @ 19:20:25
URL: http://msilverplats.blogg.se/
Postat av: Lovisa

SV: Tack!

2012-05-03 @ 20:49:11
URL: http://lvdressyr.blogg.se/
Postat av: Linnea

SV: Tack! :D

2012-05-03 @ 21:33:32
URL: http://linneaochmontana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Besokstoppen