Söndag då!

Tänk att helgen gick fort! Idag var det ridlekis. Lill-Rebecca och jag mockade och fixade mat, sen tog vi in honom från hagen. Inte riiiktigt lika blöt idag. :)
Efter rykt och påklädning skrittade vi upp till ridklubben och deltog i dagens lektion. Dumle och lill-Rebecca arbetade fint tillsammans. De hade bl.a. styrövningar - slalom - och det tjuvtränade de ju på förra helgen på miniklubb, så det gick galant. Han verkade nöjd och glad när vi återvände hem till stallet och som tack för gott samarbete mumsade han sin betfor, lite äpple och sen då kvällfodringen. Ja, han fick förresten duscha av smutsiga små hovar idag med.
Tack för i helgen älskade lilla Dumle! <3 Och tack Dumles mattar för förtroendet!
(Suddiga foton jag vet, mobilen är lite känslig ibland...)
Just innan vi återvände till stallet, börjat skymma.
 
På väg hem till stallet, det skymmer fort nu!

Kommentarer
Postat av: Maria

På väg upp från hagen säger jag åt Rebecca: "Gå försiktigt så du inte halkar i leran." Två sekunder senare så halkar jag själv omkull i värsta smörjan. Tur det var Rebecca som ledde Dumle, han hade nog tyckt att jag var pinsam. :D

2012-10-07 @ 21:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Besokstoppen