Fredag.

Eftersom jag för tillfället är lite justerad så kan jag inte rida. Däremot passade jag på att longera lilleman.
Är ett tag sen jag gjorde det, och man märker verkligen att det händer saker. Han har haft sjukt svårt att galoppera i vänster galopp, och att hålla galoppen öht längre än 1 varv. Men idag har han galopperat på, flera varv i bra tempo, mycket frustningar, och jättefin. och vänstergaloppen var typ bäst av allt, nu verkar det vara höger galopp som han har svårt med...? När det nu hände. Iallafall blev det ett BRA pass för Dumle idag, och imorron har han hästvakt. Då blir det förhoppningsvis ett lugnt pass i skogen i skritt och lite trav. :-D
Sen tror jag att det blir ridlektion för honom på söndag som vanligt. 
 
Idag har Dumles Fia varit och tävlat i Piteå, och hon kom 2.a. Duktiga Fian! :-D
 
Gammal bild, men vad smal han ser ut där! X-D
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Lite bilder på Dumle! : http://simplesemple.blogg.se/2012/september/bilder-pa-mig-och-dumle.html#comment

2012-09-09 @ 19:50:57
URL: http://simplesemple.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Besokstoppen