Sådärja!

Nu är den nya designen på plats. Har hittat liiite småsaker som jag inte är riktigt nöjd med ännu, som jag kommer åtgärda senare, men annars så är jag gaaanska nöjd med vad jag lyckats åstadkomma (med lite hjälp)...
 
Grunden till denna design har jag faktiskt laddat ner från Designadinblogg.se. Den är i grund och botten skapad av Chawo. Headern däremot, är skapad av tjejerna från Team FS.
 
Jag har alltså laddat ner en färdig design, och sedan satt lite personlig prägel på den. Ganska enkelt, men fick lägga lite extra hjärna i det, eftersom vissa koder inte var fullständiga/brutna och vissa koder saknades. men annars är jag grymt nöjd med resultatet!!
 
 
Då till den stora frågan:
 
Vad tycker ni om den nya designen??
 
 

Kommentarer
Postat av: zuzanna

Hej !
Jätte fin blogg och underbart söt ponny ! :0<3
Är du skötare på honom ? :)
Nu till hela designen och så då , det vart grymt snyggt !
Kramizar Zuzanna =)

Svar: nej, det är våran egen ponny. :-)tack tack.
Dumle

2012-09-05 @ 14:17:49
URL: http://mashmelllow.blogg.se
Postat av: Moa

Det blev ju superfint :)

Svar: Tack! =)
Dumle

2012-09-05 @ 16:30:19
URL: http://MoaHelaNatten.blogg.se
Postat av: Charlotta

Det blev riktigt fint! :)

Svar: Tack. =)
Dumle

2012-09-06 @ 15:50:29
URL: http://allroundponnyyy.blogg.se
Postat av: Maria

Oj, jättefint ju! Snyggt jobbat! :) Nu kan han sova gott den käre Dumle <3, när han fått en sådan snygg blogg som gör honom rättvisa. :)

Svar: Tack. =)
Dumle

2012-09-07 @ 21:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Besokstoppen