Dumles nya träns

Tog lite bilder igår på Dumles nya träns, som kom förra veckan.
 
Bilderna är tagna med mobilkamera, och jag hittade inget vettigt ställe att hänga tränset när jag skulle fota, därför blev bilderna lite crappiga. Men ni ser ju på ett ungefär hur det ser ut.
 
Pannbandet, och som ni ser även lila foder i nackstycket:
 
Lila foder i nosgrimman också:
 
Snyggt, eller hur??
 
Nu har jag inte sett det här tränset på Dumle, men jag tror att jag måste snöra på honom det inom den närmaste framtiden. Jag personligen tycker att alla remmar är lite för breda och "maffiga", och med tanke på att Dumle har ganska liten skalle så finns det kanske en risk att han "försvinner" under det...??
Ajja, ska försöka få på honom det och fota, så får vi se. Allting klär ju en skönhet, eller hur??
 
Tränset finns förresten att köpa HÄR, och finns i flera färger!
(Går även att klicka på bilden)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: JONNA - shettisblogg

Länken fungerar inte! vill gärna få tag på hemsidan för tränset/tränsen var jättefina :D

Svar: Här hittar du tränset! :-) http://shop.ingvaldstorp.se/sv/hast/trans/trans-parad-flirty-med-aachennosgrimma.html
Dumle

2013-04-21 @ 21:33:40
URL: http://ponnyvalack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Besokstoppen