Onsdag.

Ja, som ni märker så har vi har vi haft lite vila efter helgen, som var lång ochb tröttsam, men ändå otroligt rolig och närande!
 
en nu är vi tillbaka igen, med bättre uppdatering.
Ska väl börja med att sammanfatta helgen och början av veckan:
 
Som ni har sett så har ju Dumle tävlat Minihoppning på Ridklubben i helgen. Det gick bra, han sprang på, galopperade hela vägen, och tog sig över alla hinder utan stopp eller rivning. En Clear-round rosett rikare, och Emilia var jätteglad och stolt över sin lilla kompis.
 
Emilia har ridit honom Måndag och Tisdag, dom har varit i ridhuset och tränat lite. Idag är det ju dressyrträning för Åse, och jag ska försöka hinna pallra mig dit och titta, och filma. =)
 
Mer uppdatering kommer senare.
 

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hej! Vore jättesnällt och kul om du har lust att svara på frågan jag postat högst upp i min blogg, tror du att du skulle kunna det? Åh vilken sockersöt ponny :) Vänlig hälsning, Josefin

2013-03-15 @ 10:03:51
URL: http://hoppryttarejed.blogspot.com
Postat av: Linnea

Söt ponni!

Svar: ja, finaste pownien! <3
Dumle

2013-03-15 @ 17:13:56
URL: http://svartkanin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Besokstoppen